Info

Więcej o mnie.




Moje rowery
Wykres roczny

Archiwum bloga
- 2014, Styczeń1 - 0
- 2013, Sierpień1 - 0
- 2013, Lipiec2 - 0
- 2013, Czerwiec3 - 0
- 2013, Maj9 - 0
- 2013, Kwiecień4 - 0
- 2013, Marzec1 - 0
- 2013, Luty2 - 0
- 2012, Grudzień6 - 0
- 2012, Październik9 - 2
- 2012, Wrzesień16 - 21
- 2012, Sierpień22 - 17
- 2012, Lipiec7 - 1
- 2012, Czerwiec12 - 9
- 2012, Maj22 - 16
- 2012, Kwiecień11 - 10
- 2012, Marzec11 - 17
- 2012, Luty2 - 3
- 2012, Styczeń9 - 27
- 2011, Listopad3 - 6
- 2011, Październik11 - 10
- 2011, Wrzesień8 - 16
- 2011, Sierpień28 - 9
- 2011, Lipiec26 - 0
- 2011, Czerwiec16 - 8
- 2011, Maj18 - 11
- 2011, Kwiecień11 - 2
- 2011, Marzec15 - 8
- 2011, Luty2 - 2
- 2011, Styczeń6 - 9
- 2010, Grudzień11 - 11
- 2010, Listopad5 - 1
- 2010, Październik12 - 22
- 2010, Wrzesień12 - 7
- 2010, Sierpień21 - 11
- 2010, Lipiec29 - 14
- 2010, Czerwiec27 - 26
- 2010, Maj21 - 12
- 2010, Kwiecień27 - 14
- 2010, Marzec18 - 7
- 2010, Luty13 - 4
- 2010, Styczeń27 - 13
- 2009, Grudzień5 - 2
- 2009, Październik15 - 0
- 2009, Wrzesień21 - 2
- 2009, Sierpień24 - 1
- 2009, Lipiec17 - 5
- 2009, Czerwiec9 - 0
Statystyki :D

Pogoda
Godzina
Gadu Gadu
Dane wyjazdu:
12.97 km
0.00 km teren
00:29 h
26.83 km/h:
Maks. pr.:48.26 km/h
Temperatura:20.0
HR max: (%)
HR avg: (%)
Podjazdy: m
Kadencja: obr/min
work
Czwartek, 1 lipca 2010 · dodano: 01.07.2010 | Komentarze 0
Dzisiaj po pracy na warsztacie firmowym postanowiłem zrobić konserwacje napędu, bo prosił się już od miesiąca. Równocześnie ze mną zajął się rowerem również kolega Bartek, który remontował swój sprzęt, przy czym trochę mu w tym pomagałem, także zaczęliśmy koło 16, a skończyliśmy po 22 :) Kategoria Work